Gebwell uusii tietojärjestelmiään
Olemme ottamassa käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) osana jatkuvaa kehitystyötämme palveluiden ja toimitusketjun tehostamiseksi.
Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 28.4-9.5.2025. Muutoksen tavoitteena on palvella teitä entistä paremmin: parantaa toimitusvarmuutta, nopeuttaa käsittelyaikoja ja lisätä prosessien tarkkuutta koko tilaus-toimitusketjussa.
Mitä tämä tarkoittaa asiakkaillemme?
- Tilaukset ja toimitukset jatkuvat normaalisti, mutta käyttöönottovaiheessa voi esiintyä pieniä viiveitä tai muutoksia käytännöissä.
- Tilausvahvistukset ja laskut saattavat poiketa hieman aiemmasta ulkoasustaan.
- Yhteystiedot ja asiakaspalvelukanavat pysyvät ennallaan.
Teemme parhaamme, jotta siirtymä sujuu mahdollisimman sujuvasti ja häiriöttömästi. Arvostamme kärsivällisyyttänne mahdollisten alkuvaiheen hienosäätöjen aikana.
Kiitos yhteistyöstäsi ja luottamuksestasi!