Gebwell uusii tietojärjestelmiään

Olemme ottamassa käyttöön uuden toiminnanohjausjärjestelmän (ERP) osana jatkuvaa kehitystyötämme palveluiden ja toimitusketjun tehostamiseksi.

Uusi järjestelmä otetaan käyttöön 28.4-9.5.2025. Muutoksen tavoitteena on palvella teitä entistä paremmin: parantaa toimitusvarmuutta, nopeuttaa käsittelyaikoja ja lisätä prosessien tarkkuutta koko tilaus-toimitusketjussa.

Mitä tämä tarkoittaa asiakkaillemme?

  • Tilaukset ja toimitukset jatkuvat normaalisti, mutta käyttöönottovaiheessa voi esiintyä pieniä viiveitä tai muutoksia käytännöissä.
  • Tilausvahvistukset ja laskut saattavat poiketa hieman aiemmasta ulkoasustaan.
  • Yhteystiedot ja asiakaspalvelukanavat pysyvät ennallaan.

Teemme parhaamme, jotta siirtymä sujuu mahdollisimman sujuvasti ja häiriöttömästi. Arvostamme kärsivällisyyttänne mahdollisten alkuvaiheen hienosäätöjen aikana.

Kiitos yhteistyöstäsi ja luottamuksestasi!