Tekninen tuki ja huolto
Ensisijaisesti toivomme yhteydenottoa huoltolomakkeen kautta >>
Aries lämpöpumppua koskevan huoltopyynnön voit laittaa Gebwell Smart sovelluksen kautta (Tuki ja huolto -valikko > Huolto)
Voit myös laittaa sähköpostia huoltoomme osoitteeseen huoltotilaus(at)gebwell.fi
Kirjoitathan viestiin yhteyshenkilön nimen ja puhelinnumeron, laitteen / kohteen osoitteen, laitteen mallin ja sarjanumeron sekä huoltotarpeen kuvauksen asian hoitamisen sujuvoittamiseksi.
Ammattilaisia palvelemme arkisin klo 8–15 välisenä aikana numerossa 020 1230 888.
Huom! Mikäli numeromme on varattu, niin odotattehan ystävällisesti varattu -nauhoitteen alkuun saakka. Tällöin puhelunne ohjautuu takaisinsoittoon ja soitamme Teille takaisin saman päivän aikana.
Teknisen tuen kiirepäivystys lämmityskaudella
Lämmityskauden aikana tekninen tukemme palvelee lämpöpumppuihin liittyvissä kiireellisissä asioissa myös iltaisin ja viikonloppuisin lauantaista 1. marraskuuta alkaen.
Kiirepäivystys palvelee arki-iltaisin klo 16-20 ja viikonloppuisin klo 10-16 numerossa 0600 418 808.
Kiireellisiä huoltotarpeita ovat esimerkiksi tilanteet, joissa lämpöpumppu lämmitä tai lämmintä käyttövettä ei tule.
Numerosta vastaa huoltomme tekninen asiantuntija, joka auttaa puhelimitse sekä laitteen mahdollisen etävalvonnan kautta.
Kiirepäivystykseen soittaminen on maksullista. Puhelu maksaa 3 € per puhelu sekä 3 € / minuutti + pvm/mpm. Jonotus on maksutonta. Huomioittehan, että puhelun hinta laskutetaan liittymälaskussa ja maksua ei palauteta.
Huomioittehan ystävällisesti, että 020-alkuiset numerot eivät tue SMS-viestintää, joten niihin lähetetyt tekstiviestit eivät tule perille.