Haemme ostopäällikköä

 

Haemme Leppävirran toimipisteelle ostopäällikköä. Toimit teknisten ostajien lähiesimiehenä ja osallistut päivittäiseen ostamistyöhön. Vastuullasi on materiaalivirtojen ja varastotasojen optimointi. Neuvottelet tavarantoimittajien kanssa, analysoit ja määrittelet toiminnanohjausjärjestelmään varastotasoihin sekä ostamiseen liittyviä ohjausarvoja.

Vastuullasi on sujuva materiaalivirta tuotannolle. Keskustelet kulutusennusteista itsenäisesti myynnin ja tuotannon kanssa, suunnittelet ja toteutat ostoennusteita sekä teet niihin perustuvia ennakko-ostoja.

Edellytämme tehtävään sopivaa vähintään AMK- tason koulusta ja useamman vuoden kokemusta hankintatoimesta. Käytät sujuvasti MS Officen ohjelmia ja sinulla on kokemusta toiminnanohjausjärjestelmän käytöstä. Sujuva englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito ovat välttämättömyys.

Tarjoamme mielenkiintoisen ja haastavan tehtäväkentän osana kasvavaa organisaatiota, alan johtavien tuotteiden parissa.

Lue tarkempi tehtäväkuvaus sivun alareunasta. Lisätietoja tehtävästä antaa Janne Rahunen +358 400 897 786

Pyydämme lähettämään vapaamuotoisen hakemuksen CV:n ja palkkatoiveen kanssa 24.10.2021 mennessä sähköpostitse otsikolla ”Työhakemus Ostopäällikkö” osoitteeseen rekrytointi@gebwell.fi.

Hakemuksia käsitellään koko hakuajan ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimithan pian!

GEBWELL – Puhdasta lämpöä

Gebwell Oy on kasvava kansainvälinen yritys, jonka pääkonttori ja juuret sijaitsevat Leppävirralla.

Liiketoimintamme keskittyy ympäristöystävällisten lämmitys- ja jäähdytyslaitteiden myyntiin, valmistamiseen ja kehittämiseen.

Gebwell Oy hyödyntää tuotteissaan ja toiminnassaan laajasti uusimpia, saatavilla olevia teknologioita.

Meille Gebwellillä työntekijöiden hyvinvointi on tärkeä asia. Tarjoamme mahdollisuuksia pitkiin työsuhteisiin, sekä panostamme työntekijöiden osaamisen kehittämiseen monipuolisesti.

Lue lisää:

TAVOITTEET

  • Toimii teknisten ostajien lähiesimiehenä ja osallistuu päivittäiseen ostamiseen.
  • Alihankintojen hallinta: kilpailuttaminen, sopimusneuvottelu, toiminnan seuranta ja jatkokehittäminen
  • Toimittajien suorituskyvyn arviointi
  • Varastoitavien komponenttien varastotasojen seuranta ja optimointi määrittelemällä tilauseräkokoja ja tilauspisteitä.
  • Vastuu varaston arvosta ja sen inventoinnista
  • Tuoteryhmien toimitusaikojan seuranta ja niiden perusteella tehtävät sisäiset tiedotteet, sekä tilauspisteiden muutokset toiminnanohjausjärjestelmään
  • Ennakkotilausten ja ostoennusteiden laadinta toimittajille
  • Tuotereklamaatiot toimittajille

 

HENKILÖKOHTAINEN OSAAMINEN

  • Teknillinen, tai kaupallinen AMK-tason koulutus
  • Office ohjelmien hallinta, vahva excel osaaminen
  • Hankinta osaaminen yleisesti
  • Kokemuksia toiminnanohjausjärjestelmistä
  • LVI-alan termistön tunteminen ja konepiirustusten lukutaitoa
  • Erinomaiset organisointitaidot
  • Kyky ratkaista ongelmia itsenäisesti
  • Tiimitaidot ja esimieskokemus
  • Kielitaito Suomi/Englanti suullisesti ja kirjallisesti.

 

HENKILÖKOHTAISET OMINAISUUDET

  • Systemaattinen
  • Määrätietoinen, tavoitehakuinen
  • Avoin ja aktiivinen toimija. Uskallus keskustella toimittajien kanssa itsenäisesti ja toimia aloitteellisesti toimittajia kohtaan.
  • Hyvät kommunikointikyvyt; iso osa asioista ratkaistaan puhelimitse ja dokumentoidaan kirjallisesti.
  • Utelias ja oppimishaluinen uusiin asioihin

 

TOIMEN SIJAINTI

  • Leppävirta