Haemme palkanlaskijaa

Haemme Leppävirran toimipisteeseemme palkanlaskijaa osaksi taloushallinnon tiimiämme.

Tässä tehtävässä vastaat itsenäisesti yrityksen palkanlaskennasta, sekä siihen liittyvistä tehtävistä. Tehtäväkokonaisuuteen kuuluu lisäksi myös ostoreskontran avustavat tehtävät, sekä sopimusten hallinta.

Edellytämme tehtävään sopivaa kaupallista koulusta ja vähintään 3- 5 vuoden mittaista työkokemusta vastaavista tehtävistä, sekä kokemusta palkanlaskentaohjelmiston käyttämisestä. Tehtävässä menestyminen vaatii hyvän työlainsäädännön, sekä Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen tuntemuksen.

Olet etsimämme henkilö, jos omaat tarkan ja systemaattisen työskentelyotteen ja kykenet hyvään yhteistyöhön organisaation sisäisten sekä ulkopuolisten sidosryhmien kanssa.

Lue tarkempi tehtäväkuvaus sivun alareunasta. Lisätietoja tehtävästä antaa Sari Kosunen +358 400 897 294.

Pyydämme lähettämään vapaamuotoisen hakemuksen CV:n ja palkkatoiveen kanssa 15.10.2021 mennessä sähköpostitse otsikolla ”Työhakemus Palkanlaskija” osoitteeseen rekrytointi@gebwell.fi.

Hakemuksia käsitellään koko hakuajan ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimithan pian!

GEBWELL – Puhdasta lämpöä

Gebwell Oy on kasvava kansainvälinen yritys, jonka pääkonttori ja juuret sijaitsevat Leppävirralla.

Liiketoimintamme keskittyy ympäristöystävällisten lämmitys- ja jäähdytyslaitteiden myyntiin, valmistamiseen ja kehittämiseen.

Gebwell Oy hyödyntää tuotteissaan ja toiminnassaan laajasti uusimpia, saatavilla olevia teknologioita.

Meille Gebwellillä työntekijöiden hyvinvointi on tärkeä asia. Tarjoamme mahdollisuuksia pitkiin työsuhteisiin, sekä panostamme työntekijöiden osaamisen kehittämiseen monipuolisesti.

 

TAVOITTEET
  • Vastata itsenäisesti palkanlaskennasta ja siihen liittyvistä tehtävistä osana hallinnon tiimiä
    • Käytännön palkanlaskennan suorittaminen huomioiden työaikalain, työehtosopimuksen ja yksittäisten työsopimusten asettamat määritykset
    • Viranomaisilmoitusten oikeellisuuden varmistaminen ja ilmoittamiseen liittyvien muutosten huomioiminen ja käyttöönottaminen, mm. tulorekisteri
    • Ay- jäsenmaksujen ja ulosottopidätysten käsitteleminen palkanlaskennassa, sekä niihin liittyvien ilmoitusten hoitaminen
    • Lomapalkka- ja lomapalkkavelan laskenta ja seuraaminen
    • Kelalle ja eläkevakuutusyhtiöille tehtävien hakemusten ja ilmoitusten hoitaminen
    • Työtapaturmailmoitusten käsittely yhdessä esimiesten kanssa
    • Palkkatodistusten laadinta, sekä muut palkkahallinnolliset tehtävät
  • Avustavat ostoreskontran työt
  • Sopimushallinto

 

HENKILÖKOHTAINEN OSAAMINEN
  • kaupallinen koulutus (soveltuva AMK tai vastaavat taidot)
  • kokemusta palkanlaskennasta ja palkanlaskentaohjelmiston käyttämisestä, 3-5 vuotta
  • työlainsäädännön tuntemus
  • Teknologiateollisuuden työehtosopimuksen tuntemus
  • Excel- peruskäytön hallinta
  • Kyky ratkaista ongelmia itsenäisesti
  • Tiimityötaidot
  • Kielitaito Suomi/Englanti
  • Hyvä oman työn hallinta

 

HENKILÖKOHTAISET OMINAISUUDET
  • systemaattinen ja tarkka
  • vastuuntuntoinen ja joustava
  • kehittämis- ja oppimishaluinen uusiin asioihin
  • hyvä yhteistyökyky eri sidosryhmien kanssa

 

TOIMEN SIJAINTI
  • Leppävirta