Tuki – ammattilaiset

 

 

 

 

Aineistopankki

Ohjeet ja ohjevideot

Instructions

Olemme tehneet havainnollisia videoita lämpöpumpun asennuksesta ja säädöistä.

Videot ovat aineistopankissamme

Instructions

Asennusohjeet

Tällä sivulla ovat valikoimassamme olevien laitteidemme ohjeet.

Instructions

Ohjearkisto

Ohjearkistossa on koostettuna Gebwell laitteiden vanhat ohjeet.

Aineistopankki
Palvelulinja ammattilaisille

Palvelulinja ammattilaisille

Ammattilaisia palvelemme arkisin klo 8-15 välisenä aikana

020 1230 888

Mikäli numero on varattu, numeronne tallentuu takaisinsoittolistalle ja soitamme takaisin saman päivän aikana.

Muut hyödylliset linkit

Ensisijaisesti toivomme yhteydenottoa huoltolomakkeen kautta

Aries lämpöpumppua koskevan huoltopyynnön voit laittaa Gebwell Smart sovelluksen kautta (Tuki ja huolto -valikko > Huolto)

Voit myös laittaa sähköpostia huoltoomme osoitteeseen huoltotilaus(at)gebwell.fi
Kirjoitathan viestiin yhteyshenkilön nimen ja puhelinnumeron, laitteen / kohteen osoitteen, laitteen mallin ja sarjanumeron sekä huoltotarpeen kuvauksen asian hoitamisen sujuvoittamiseksi.

Ammattilaisia palvelemme arkisin klo 8–15 välisenä aikana numerossa 020 1230 888
Mikäli numero on varattu, numeronne tallentuu takaisinsoittolistalle ja soitamme takaisin saman päivän aikana.

Teknisen tuen kiirepäivystys lämmityskaudella
Lämmityskauden aikana tekninen tukemme palvelee lämpöpumppuihin liittyvissä kiireellisissä asioissa myös iltaisin ja viikonloppuisin lauantaista 1. marraskuuta alkaen.

Kiirepäivystys palvelee arki-iltaisin klo 16-20 ja viikonloppuisin klo 10-16 numerossa 0600 418 808.

Kiireellisiä huoltotarpeita ovat esimerkiksi tilanteet, joissa lämpöpumppu lämmitä tai lämmintä käyttövettä ei tule.

Numerosta vastaa huoltomme tekninen asiantuntija, joka auttaa puhelimitse sekä laitteen mahdollisen etävalvonnan kautta.

Kiirepäivystykseen soittaminen on maksullista. Puhelu maksaa 3 € per puhelu sekä 3 € / minuutti + pvm/mpm. Jonotus on maksutonta. Huomioittehan, että puhelun hinta laskutetaan liittymälaskussa ja maksua ei palauteta.

Huomioittehan ystävällisesti, että 020-alkuiset numerot eivät tue SMS-viestintää, joten niihin lähetetyt tekstiviestit eivät tule perille.

Cell-33

Tilaa käyttöönotto

Tilaa lämpöpumpun käyttöönotto tai käyttöönoton avustus.

Tilaa
Flag

Lämpöpumpun rekisteröinti

Rekisteröi asentamasi lämpöpumppu täällä.

Rekisteröi
House-21

Pientalokeskuksen rekisteröinti

Rekisteröi asentamasi pientalokeskus täällä.

Rekisteröi
Bell-37

Usein kysytyt kysymykset

Ennen yhteydenottoa voit myös tarkistaa usein kysytyt kysymykset - vastaus kysymykseesi voi löytyä sieltä.

Usein kysytyt kysymykset
Roots-1

Lämpöpumpun vianmääritys

Ennen yhteydenottoa voit myös tarkistaa löytyykö vastaus kysymykseesi Lämpöpumpun vianmääritys -sivultamme.

Vianmääritys
Service-26

Tilaa vuosihuolto

Asiantuntijan tekemä vuosihuolto optimoi laitteen elinikää ja minimoi elinkaarikustannuksia.

Tilaa vuosihuolto
IoT-39

Tilaa varaosia

Varaosia koskevat tiedustelut, tarjouspyynnöt ja tilaukset keskitetysti osoitteesta varaosat@gebwell.fi

Varaosien myynti
Contact-28

Yhteydenottopyyntö

Voitte jättää meille yhteydenottopyynnön tai tilata varaosia täältä.

Yhteydenottopyyntö
Partner-1

Laskutusohjeet

Oletko laskuttamassa huoltotyötä Gebwell Oy:ltä? Katso ohje laskuttamiseen täältä.

Ohjeeseen

Tekninen tuki ja huolto – yhteystiedot