Videot ovat aineistopankissamme
Tällä sivulla ovat valikoimassamme olevien laitteidemme ohjeet.
Ohjearkistossa on koostettuna Gebwell laitteiden vanhat ohjeet.
Ammattilaisia palvelemme arkisin klo 8-15 välisenä aikana
Mikäli numero on varattu, numeronne tallentuu takaisinsoittolistalle ja soitamme takaisin saman päivän aikana.
Ensisijaisesti toivomme yhteydenottoa huoltolomakkeen kautta
Aries lämpöpumppua koskevan huoltopyynnön voit laittaa Gebwell Smart sovelluksen kautta (Tuki ja huolto -valikko > Huolto)
Voit myös laittaa sähköpostia huoltoomme osoitteeseen huoltotilaus(at)gebwell.fi
Kirjoitathan viestiin yhteyshenkilön nimen ja puhelinnumeron, laitteen / kohteen osoitteen, laitteen mallin ja sarjanumeron sekä huoltotarpeen kuvauksen asian hoitamisen sujuvoittamiseksi.
Ammattilaisia palvelemme arkisin klo 8–15 välisenä aikana numerossa puh. 020 1230 888
Mikäli numero on varattu, numeronne tallentuu takaisinsoittolistalle ja soitamme takaisin saman päivän aikana.
Huomioittehan ystävällisesti, että 020-alkuiset numerot eivät tue SMS-viestintää, joten niihin lähetetyt tekstiviestit eivät tule perille.
Ennen yhteydenottoa voit myös tarkistaa usein kysytyt kysymykset - vastaus kysymykseesi voi löytyä sieltä.
Ennen yhteydenottoa voit myös tarkistaa löytyykö vastaus kysymykseesi Lämpöpumpun vianmääritys -sivultamme.
Asiantuntijan tekemä vuosihuolto optimoi laitteen elinikää ja minimoi elinkaarikustannuksia.
Varaosia koskevat tiedustelut, tarjouspyynnöt ja tilaukset keskitetysti osoitteesta varaosat@gebwell.fi
Voitte jättää meille yhteydenottopyynnön tai tilata varaosia täältä.
Oletko laskuttamassa huoltotyötä Gebwell Oy:ltä? Katso ohje laskuttamiseen täältä.